Til alle medlemmer af ATAX

Det skal ikke være nogen hemmelighed at det har været svært og arbejdskrævende, efter den svære tid hvor vi mistede Jens.
Jeg føler vi nu har en aftale på plads, som giver ATAX mulighed for at være det der er meningen.
En forening der forsøger at forbedre mulighederne for jer som vognmænd, samt hjælpe når der opstår sager med ansatte.

Vi vil derfor byde vores nye samarbejdspartner velkommen i vores verden.

Vi har lavet en aftale med et advokat kontor, de har et team af 2 erfarne advokater og en ung jurist der tager telefonen.
De starter op den 2/12 2019 og kontortiden er mandag til torsdag 10.00 til 16.00 og fredag fra 10.00 til 15.00
Kontoret vil løse de opgaver vi har aftalt med dem, og sende andre opkald videre til den person der skal prøve at løse opgaven.

Uden for disse tidspunkter vil formanden efter bedste evne stadig tage telefonen.

Vi har på samme måde lavet en aftale med en ung dame, der varetager vores regnskab sammen med formanden.

Vi håber dette giver jer alle de bedste muligheder for at få den hjælp i har brug for.
I må stadig gerne ringe, hvis der er noget i syntes formanden skal vide.

I fremtiden vil vi informere rigtig meget her på hjemmesiden.

Med venlig hilsen

Gert Mark
Bestyrelsesformand
ATAX
Tel.nr. 40749797
gm@atax.dk

Skriv til os herunder